Een website die past bij je onderneming
Online de passie uitstralen van je bedrijf
Een website die past bij je onderneming
Een website die jouw onderneming of product laat zien! Online de passie uitstralen van je bedrijf en de gebruiker ervan overtuigen om voor jouw te kiezen. Webblauw ontwerp en realiseert een website samen met jou. Al meer dan 10 jaar helpen wij ZZP’ers en MKB bedrijven in online activiteiten.
Wie is je doelgroep? Hoe kunnen we de doelgroep aanspreken en hoe kunnen we bereiken dat een website goed wordt gevonden op het internet? Uiteindelijk is het doel om bezoekers naar je website te trekken en ze in contact te laten komen met jou!
Pakketten: Ontwerp & Ontwikkelen website
Webblauw biedt verschillende website pakketten aan, zodat je een keuze kan maken welke het beste bij je past! Ben je zelf handig in het beheren en inrichten van een website, maar wil je hulp bij het installeren van het CMS? Of wil je het liever samen oppakken?
Vraag naar meer informatie over onze verschillende pakketten om een spetterende website te laten realiseren.
Gratis intake gesprek
Bij het starten van een website komen er misschien veel vragen bij je op. Hoe werkt het met hosting? Hoeveel ruimte heb ik nodig? Is een beveiligde verbinding noodzakelijk? Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn website vindbaar wordt in zoekmachines?
Ik merk vaak dat het doel bij klanten nog niet concreet is. In het eerste gesprek probeer ik te achterhalen wat het doel is en antwoord te geven op vragen met betrekking tot het realiseren van een website.
Aanspreken van de doelgroep
Wat wil je bereiken met je website? Tot welke actie moet de bezoeker overgaan en hoe wordt gemeten welke acties er door de bezoeker zijn uitgevoerd? Bij het maken van een website is het niet alleen van belang dat het er mooi uitziet en correct werkt, maar dat de website is opgezet om jouw doel te bereiken.
Call to action. Meer conversies genereren
De call to action button op een website heeft als doel om potentiële klanten een specifieke actie te laten uitvoeren, zoals het bellen van je bedrijf, het invullen van een contactformulier of het downloaden van een document. Een optimale call to action button kan leiden tot meer conversies op je website. Belangrijk dus om een heldere call to action button te bedenken.
Zoekmachineoptimalisatie, verhogen van bezoekersaantallen
De invloed van zoekmachines is erg groot. Ze hebben een grote rol in het generen van verkeer naar je website. Het is belangrijk om goed vindbaar te zijn. Scoort je website beter dan die van je directe concurrenten, dan kan dit extra klanten voor jou opleveren. Goed gevonden worden in een zoekmachine is afhankelijke van vele verschillende factoren. Webblauw helpt je graag op weg om goed gevonden te worden in zoekmachines te maximaliseren.
Analyseren website bezoekers
Het in de gaten houden van je content en het ontdekken van verbeterpunten is van levensbelang voor een goede website. Als je niet weet waarom een website ‘het goed doet’ en hoe, waar en wanneer het dat doet, dan gaan je voorbij aan belangrijke commerciële informatie. Met Google Analytics kan je belangrijke statistieken verzamelen welke via diverse soorten rapporten grafisch weergegeven kunnen worden. Maar hoe kun je nu deze resultaten verbeteren?
Hoe kan een website jouw business versterken?
Je wilt een website laten maken maar je weet niet waar je moet beginnen. Daarbij help ik je graag. Voordat ik begin met het realiseren van de website ga ik in gesprek met de klant. Ik merk vaak dat klanten niet precies weten wat ze nu precies willen. Door hier over te brainstormen komt geleidelijk het doel naar boven. Klanten weten niet wat de mogelijkheden zijn op het gebied van internet en hoe een website hun business kunnen versterken.
Ik weet wat de kracht is van een goede website, omdat ik hier zelf veel ervaring mee heb. Naast het ontwikkelen van website bedruk ik namelijk ook fotopanelen. Mede dankzij een sterke website krijg ik veel verschillende aanvragen binnen.
Graag denk ik met je mee om de doelen vast te stellen. Zonder duidelijke doelen is het lastig om een effectieve website om te zetten. Zo had ik pas een klant die een nieuwe website wilde hebben. Hij had al een nieuwe naam aangevraagd bij de KVK en wilde nu een website hebben om meer bekendheid te krijgen. Ook wilde hij cursussen gaan aanbieden. Door met deze klant in gesprek te gaan en de mogelijkheden te bespreken hebben we samen een Plan van Aanpak opgesteld. Hierbij hebben we de doelen SMART opgesteld, zodat de doelen meetbaar zijn geworden. Na drie sessies werd het concreter en kon ik aan de slag gaan met de website (www.amr-insights.eu).
Ik zie het ontwikkelen van een website dus ook niet als alleen maar het realiseren van een website. Het is een traject waarbij ik samen met de klant bekijk hoe de website kan bijdragen aan het versterken van de business. Een mooie website kan namelijk het doel missen. Het gaat erom dat je een effectieve website (hoge conversie) hebt welke wordt gevonden in zoekmachines.